2011-11-07 21:07:22

Posjet Kopačkom ritu - 3. razredi

Dana 26.10.2011. učenici 3. razreda sa svojim učiteljicama krenuli su u jednodnevni izlet Parku prirode Kopački rit.

Napokon dolazimo u Tikveš i imamo zajedničku užinu. Potom krećemo u šetnju do dvorca gdje je prije mnogo godina živjela princeza Izabela sa svojim ocem. Vidjeli smo mali muzej i lovačku kućicu u kojoj su lovci spavali tijekom noći. Obišli smo i kapelicu u kojoj se princeza Izabela molila da u lovu ulovi što više jelena. Zatim smo krenuli do Zlatne Grede.

Upoznajemo tetu od koje smo saznali da u močvarnoj vodi ima mnogo bakterija i algi, koje možemo vidjeti samo pomoću mikroskopa. Svi smo bili začuđeni kada smo ih vidjeli kroz mikroskop. Upoznali smo i košutu Malu te vidjeli bijele konje. Onda je došlo vrijeme za odmor. Igrali smo se ptica selica. Potom odlazimo u šumu, penjemo se na osmatračnicu sa koje vidmo ponekog jelena. Krećemo prema jezeru Sakadaš. Vozimo se velikim zelenim brodom Orao 1. Uživamo u vožnji i saznajemo da u Kopačkom ritu živi 5 vrsta zmija i oko 200 vrsta ptica. Vidjeli smo i čaplje. Bili su tu i lopoči koji plutaju po zelenoj vodi sakadaškog jezera.

Došlo je vrijeme povratka. Autobusom se vraćamo do naše škole. Međusobno razgovaramo o svemu što smo vidjeli i naučili. Bili smo pomalo umorni, ali zadovoljni.

Bio je to jedan jako lijepi dan. Dan u kojem smo mnogo toga novoga naučili i vidjeli.